söndag 13 januari 2013

A ok nu kanske det börjar röra på sig!

Som sagt uppdateringarna har varit nästintill obefintliga tyvär.
Men nu är jag ialf inflyttad i "nya" bostadsrätten fast den har jag ägt i många år nu och så var det ju det med platts vartfan ska jag ha mina chilisar nu :)? , ja det har jag ingen aning om men en sak jag vet är att studion kommer att byggas upp och på ngt sätt ska jag få platts med plantorna också.

Har en liten fundering på att åter igen bygga egna armaturer med LE lampor 2st /armatur 2st /fönster , tanken är väl att dom ska se ut som miniatyr HPS lådor och ngn smart anordning så man kan höja och sänka dom. Självklart kommer dom denna gång vara lackade inte som sist :) ren galvad plåt

Och detta år kommer jag även att odla hos farsan ute på landet där har man ju lite platts men måste ialf driva upp dom hemma så ngn form utav bygge kommer det helt klart att bli.

Återkommer med bilder o dyl om bygget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar